Sunday, November 30, 2008

Bu sabah


Günaydın...:-) Bu sabah gazete ve ekmek almak için dışarı çıktığımızda ağaçların üzerindeki ışık çok güzeldi... sporcular!! (yürüyüş yapan insanlar)hızlı adımlarla yürürken bizde kahvaltıda yemek üzere bol karbonhidrat (ekemek, simit) dolu torbamızla onların temposuna ayak uydurduk... Tabiki bizim amacımız farklıydı, evde biran önce sıcak bir çayla herşeyi silip süpürmek...:-) eve girmeden hemen fotoğraf makinamı aldım ve bahçedeki ağaçların fotoğrafını çektim...

Bu arada Figencim beni mimlemiş. Çantamın içinde ne var diye...
Aslına bakarsanız içi tam bir çöplük...
1. bir tomar anahtar var...(üzerinde bolca anahtarlık olan çünkü elimi attığımda hemen bulmak istiyorum).
2. arabamın ruhsatı.
3. önemli evraklar...
4. para cüzdanım.
5. bozuk para cüzdanım.
6. ıslak mendil.
7. selpak.
8. ruj ( bazı günler makyaj çantasıda oluyor)
9. fotoğraf makinam (olmazsa olmazlardan)
10.iki tür saç tokası. (çoğu zaman saçlarımdan sıkılıyorum, çalışırken bazen toplamam gerekiyor).
11. bir tomar kağıt... (nedenini bilmiyorum ama kağıt hiç atamıyorum çantamda hep bir sürü kağıt oluyor),
12. deniz otobüsü tarifesi...
13. telefon şarjım (çok konuştuğum için sürekli ihtiyacım oluyor...:-)
14. iş yeri kimliğim.
15. Orta boy not defterim.
16. cep telfonum.
Orta boy klasik bir bayan çantası benimkisi... İçinde bazen düz ayakkabı da olmuyor değil hani...:-)))

Buda bizim limon ağcımız... Havalar soğdu diye içeri almıştık... Şimdi bir baktım çiçek açmış...:-) evin sıcak havası onu şaşırttı anlaşılan...:-)

1 comments:

Berceste said...

Oy o minik cicegini sever koklarim ben senin guzel limon agaci...

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html