Tuesday, February 2, 2010

Fotoğraf Makinesi Çantam

Efendim tanıştırayım. Yeni fotoğraf makinem ve çantası. Çantasını da amazondan aldım. Cicili bici şeylere pek meraklıyım.:-) Özellikle de üzerinde hayvan figürleri olanlara bayılıyorum. Kokoş biri değilim . Yani öyle orasında burasında taşlar olacak, pullar,tüyler olacak bana göre değil. Ama biraz da öyle olmak fena olmazdı!! Bazen elim gidiyor. Elime alıyorum, üzerime tutuyorum, bambaşka bir insan görüyorum ve tanrım bu ben olamam deyip hemen bırakıyorum.:-( of ki offluk bir durum bu...:-)60 ında belki kafama tüy takar dolanırım kimbilir. Şöyle en taşlısından pulusundan bir bluzla...:-)
Bunları sabah sabah neden yazdığım konusunda bir fikrim yok. Amaç çantamı tanıştırmaktı...:-)

6 comments:

ceydabural said...

çok güzelmiş :)
çok beğendim iyi günlerde kullan :)

Mine said...

Güle güle kullan.

Unknown said...

ARZUCUM NASILSIN?
BÖYLE BİR MAKİNA TAM SANA GÖRE..ÇANTADA ÖYLE.GÜLE GÜLE KULLAN.

Yıldız said...

Makina da çanta da çok güzel. Nice güzel gezmelere ve fotograf çekmelere :)

Berceste said...

Canta cok sekermis, sevdim keratayi :P Fotograf makinasinin modelini cozemedim ama :( Her ikisini de iyi gunlerde kullan.

Anonymous said...

fotoğraf makinesinin modeli:

SONY DSC-HX1 20X OPT.ZOOM HD MOVIE

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html