Wednesday, August 4, 2010

Akvaryum

Geçen pazar sapancaya gidecektik ama sanıyorum yaşlanıyorum artık!!! sıcakları bahane ederek ve çok kalabalık olacağını düşünerek rotamızı akvaryuma çevirdik. sabah çok erkenden gidelimde kalabalık olmasın dedik ama ona rağmen dolu sayılırdı.
Bilmiyorum neden benim çok hoşuma gitmedi. Yurtdışında gördüklerim daha hoştu. Belki pazar diye kimbilir.
1. Akvaryumun suyu çok kirliydi.
2. Ölü balık vardı. Çocuklarda görüp üzülüyordu.
3.Yılan balık vardı. Yaralıydı. Kuyruğu da kesilmiş gibiydi.
4.Tünelin havalandırması çok zayıftı, sıcaktan bunalmamak elde değildi.
5. Tünelin içindeki yüreyen bant çalışmıyordu.
Sanıyorum bu kadar olumsuz bildirim yeter.
Yinede ne diyoruz, iyiki böyle yerler var. Minikuslar orada çok mutlu oluyorlar. :-)

3 comments:

Egeden Tarifler said...

Bu maddelere giriş ücretinin yüksekliği de eklenebilir sanırım. Ben de geçen ay gitmiş ve blogumda da biraz bahsetmiştim :) İzmir'den sevgiler...

Ashley said...

Tayland ve Yeni Kaledonya'daki devasal akvaryumlardan sonra burası pek açmayabiliyor .Nedense bişileri hep yarım yamalak yapıyoruz bunun sebebini öyle merak ediyorumki.Neden bu umursamazlık boşvermişlik ?

acupofcaffein said...

@Ashley,
bende anlamış değilim. hayata karşı bir boşvermişlik var. önceleri düşünüyordum ekonomik nedenlerden dolayı olabilir diye. Ama tayland da suyun üzerindeki teneke evlerin kapısı bile çiçek saksılarıydı.
Evimizi boatmak, balkona çiçek koymak, sabahleyin günaydın demek hepsi kendimize olan saygımız, hayata karşımızdaki kişilere. Ama ne yazık ki bu olmayınca yaptığımız işler de yarım yamalak oluyor.
sevgiler
arzu

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html