Monday, January 31, 2011

Abant Gölü

İstanbula karın yağacı yok dedik ve düştük yollara. Hava durumunu yakından takip ediyordum ve haftasonu kar yağacağını biliyordum ama yinede acaba diyordum:-)

Yolda bir ara uyumuşum gözlerimi açınca inanamadım ağaç dallarının üzerinde bembeyaz muhteşem bir manzara vardı. Her yer kartpostal gibiydi.

Yinede belirtmeden edemeyeceğim hava her 20, 30 km de bir değişti. Bazı yerde kar yağdı bazı yerde yağmur bazı yerler ise kupkuruydu. İnanılmaz ama 150 km de böyle bir durum vardı.

Abanta gidişimiz hava yüzünden biraz uzun sürdü yaklaşık 4 saat 15 dk gibi ama dönüşte herşey silinmişti her yer kupkuruydu hatta abant gölünden kavşağa çıkan 22 km yolda bile karın izi kalmamıştı. Oysa hem oraya giderken hem oradan ayrıldığımızda göle kar yağıyordu ve dizimize kadar kar vardı. Havada değişti canım:-)

Bu arada hepimizin herzaman belirttiği gibi belirtmeden edemeyeceğim çünkü yakında abant milli parkı değil abant site göl evleri gibi birşey duyacağız.

22km boyunca evler, köşkler yapılmış, kavşağın orayada karşıklıklı kocaman iki alışveriş merkezi yapılıyor.OOHHH... dedim bir bunlar eksikti aman yapın alışveriş merkezleri olmadan nasıl yaşarız sonra!!!

Çok merak ediyorum bu yapılara izin verenler, bunları yapanlar ne düşünüyorlar. Zira yakında doğayı görmek için bir yere gidemeyeceğiz çünkü doğa kalmayacak.

Hele gölün etrafını patinaj yaparak gezmeye çalışanlara ne diyeyim ben. İn kardeşim arabadan, ayağını kara bas, yürü. Yok olmaz... Neyse hepsi gölün bir yerinde kitlendiler ve ilerleyemediler geri dönmek zorunda kaldılar. Gölün yarısından sonrası sadece Alius ve bana kaldı :-)















7 comments:

Ipek said...

Fotograflarin herbiri muhtesem, kartpostal gibi. Karin bu guzel halini yasadigin icin cok sanslisin..

Anonymous said...

Çooook güzeller .Kartpostal gibi.Siz gitmişsiniz istanbula kar yağmış heralde :)

Ashley
ps:Annemde şimdi İsviçre'de alplerin tadını çıkarıyor.

beste said...

ooo cok guzelmisss bende bir keresinde donmus yilan gormustum orada. Soylediklerin cok uzucu hizla erezyona ugruyor bu guzellik demek ki kar kapatmis herseyi am cok guzel fotograflar

semforever said...

harikaaa http://semforever-semforever.blogspot.com/

Unknown said...

fotograflara bayıldım yine harika ellerine sağlık :))

acupofcaffein said...

@ semforever,
teşekkürler.

@burcu,
bende beğendim ama karın yağmasını ve karlı ortamı. Bu kış bir iki günde olsa istanbul da karlı olsaydı bari:-)


@Bestecim,
ben çirkinlikleri ve kötülükleri fotoğraflarıma yansıtmıyorum zaten her yerde yeterince varlar. kar gibi bende herşeyi kamufle ediyorum.

sevgiler
arzu
selamlar arzu

protein tozu said...

Abant çok güzel. yıllar önce gitmiştimm. ama ben yazı daha çok seviyorum :))

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html