Tuesday, May 10, 2011

Ayvalık

Ayvalık tostumuzu biz Tansaşın oradaki sıra sıra tostçularından birinde yedik. Çok hoş bir yer ufacık tost dükkanları önlerinde ahşap masalar, sedirler, vs. Giderken araştırmamıştım nerede ne yenir diye. Öylesine burası denk geldi, fena değildi.
Bu gezi anneme anneler günü hediyesiydi. Onun için çok fazla fotoğraf çekemedim ve dolayısıyla çok fazla da yürüyemedim bu yüzden önümüze ilk çıkan uygun yerde oturmak zorunda kaldık. Oysa kaleye çıkmak isterdim.
Sakızlı kurabiyeleri ayvalıkta susamlı yapıyorlar, Alaçatıda ise sade. Heryörenin değişik sanıyorum.
Ayvalıkta restore etmek istediğim bir evin fotoğrafını çektim birtanede Cunda da var. :-) Cundadakini restore ettikten sonra oturmak istiyorum ama.:-)
Ayvalık da hastaneyi geçtikten sonra sahil yolunda restore edilmiş çok güzel rum evleri var. Bayıldım. Kelimenin tek anlamıyla süperler.
Bir kahve vardı onu arıyordum ama bulamadım.:-( Sanıyorum eski tütün fabrikasının oradaydı. Önünde kocaman bir çınar vardı. İsmini biliyorsanız yazarsanız sevinirim.















1 comments:

Özgür Coşar said...

fotograflar süper olmuş her zamanki gibi. Balık yiyen martıyı yarışmalara gönderebilirsin.
selamlar,
sadeceozgur

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html