Monday, August 27, 2012

Doğu Karadeniz

Fotoğrafımdan da anlaşılacağı üzere Doğu Karadeniz'e gittim. Dolu dolu bir 4 gün geçirdim. Çok eğlenceli bir ekiple keyif dolu bir 4 gün diyebilirim. Geziyi gezi yapan gezdiğimiz insanlardı. Yoksa karadeniz aynen beklediğim gibi çıktı... Bu arada Kardeniz Bölgesi ile ilgili bir iki önyargım değişti.:-) 1. Horon oynamak eğlenceli. (ama tulum horonu, kemençe değil!) 2. Bütün karadenizliler asabi olmayabiliyormuş :-) Fotoğrafları merakla beklediğinizi biliyorum umarım bugün veya yarın yayınlayabilirim. Aşağıda Uzungölü görüyorsunuz. Hava şansımıza çok güzeldi. :-) Derlemek uzun sürecek ben en iyisi iki fotoğraf daha ekleyeyim:-)

 
 

4 comments:

Epicurious said...

Merhaba,

Bayılıyorum gezi fotoğraflarına ve gezmek için seçtiğin yerlere. Bir nevi arkandan geliyorum bakıyorum her defasında bu defa gidip nereleri görmüş diye. Umarım yakın zamanda Karadenizi de görürüm :)

pelinpembesi said...

yine süper görüntüler!

Duygu Senyurek said...

merhaba blogunu yeni keşfettim
benim de stil blogum var
üyenim
ben de beklerim bloguma
sevgilerr
D.

Anonymous said...

duygu senyurek her gordugu blog'a izleyici toplamak adina bu yorumu birakmasa diyorum artik.

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html