Monday, September 21, 2015

Çatalca civarları


























4 comments:

tülin said...

Sonbahar. Son olsa da "bahar" işte.
Çok güzel kareler.

acupofcaffein said...

Teşekkür ederim. Birkaç yıl önce gittiğimizde pek hoş gözükmüyordu biraz düzenlemişler.. Birde insanlar çöplerini atmasalar süper olacak. O zaman fotoğraf kareleri daha güzel olacak. Belki milli park kapsamına alırlarsa daha temiz olur... sevgiler.

Mehmet Bilgehan Merki said...

Uzun tatil sebebiyle ancak bakabildim. Tek kelime ile "Mükemmel" resimler. Hiç bir zaman erişemeyeceğim bakış açıkları.

Ipek said...

Merhaba Arzu, bana birkaç hafta önce yorum bırakıp blogu kitaplaştırmamla ilgili post'umu sormuşsun. Ben 3 haftadır TR'deydim ve bu süre zarfında hiç bakmadim bloguma ve yorumunu yeni gördüm. Umarim cok geç degildir. Ben bloğu Blurb (http://www.blurb.com/) e bastırdım. Ciltli ve çok sağlam oldu. Yapımı da kolaydı ama 318 sayfa için $80 küsur ödediğim için aslında biraz pişmanım. TR'de daha uyguna bastırabileceğin firmalar vardir eminim. Photo Book (https://www.photobook.com.tr/ana_sayfa/) a bir bakabilirsin. Simdiden kolay gelsin..

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html