Saturday, September 8, 2018

Veliko Turnovo

Veliko Turnovo - Aslında Turnovo da Veliko bizdeki gazi gibi bir ünvan. Muhteşem yüce anlamında sanırsam. Bulgarşstanda bir şehir. Geçen sefer Sofyayı tercih etmiş burayı pas geçmiştim. BU sefer yolumun üzerinde olduğu için uğramak farz oldu. Çok hayal kurmuştum daha güzel bir yer bekliyordum ama hiç umduğum gibi çıkmadı.
Tepeye kadar tırmanınca kilisenşn içindeki resimler çok ürkünçtü. Siyah ve çok karanlık. 40 aziz kilisesi var. O da ayr bir hikaye. Bulgaristanın en büyük şehirlerinden biri bir dönem başkentlik yapmış. Tam öğle saati ve ışık çok sert. Mimariyi görmeniz açısından tüm çektiğim fotoğrafları ekledim.
Bilmiyorum.. BUlgaristan bana çok boş geldi. İnsan yok... Romanyada biraz daha fazla insan var... Romanyaya yeniden giderim braşov ve sinaia ya .. Sonbaharda veya kışın güzel oluyordur herhalde ama bu yolculuğu kesinlikle trenle yaparım bu sefer.
































0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html