Sunday, June 2, 2019

Çok uzun zaman...


Çok uzun zamandır yazmıyorum ve blogumu pek bir boşladığımın farkındayım... Facebook, instagram derken buralara girmez oldum...
Bir ara kapatmayı bile düşündüm ama kıyamıyorum kapatmaya çünkü tam 13 yıllık bir birikim var...
Mayıs ayında açmıştım şimdi haziran ayındayız geleneksel yıl dönümü kutlamasını bile atlamışım...

Danimarka, Slovenya, eski Foça, Kınıkçı kanyonu, Uşak, ulubey kanyonu, Likya yolu gibi bir çok gezi var arada yayınlayacağım inşallah... :-)
Bayramda bir yerlere gitmeyi sevmiyorum belki vakit bulur yayınlarım...

Obatrek yürüyüş grubumuz oldu. Üç yıldır nerdeyse her haftasonu onlarla birlikte yürüyüoruz ve çok keyif alıyoruz. Grupla yürümeye başlayınca artık iyicene zaman ksıtlaması oldu. Öyle böyle değil. 25 -26 km... Fotoğraf çekiyorum ama cep telefonu ile dolayısıyla hemen instagram ve facebook kolayca ekleme yapıyorum.. Bloga o kadar kolay yükleme olmuyor takdir edersiniz ki ..:-) ... O nedenle de belkide epey bir boşladım...

Bazen birilerine birşey lazım oluyor hemen blogumu adresliyorum, ama sadeceözgürün dediği gibi yazı yazmazsam instagram kıvamında olacak bu blog o nedenle yazmaya devam....

Neyse kısa bir yazı ile 13 yılımı kutlayayım kahve fotoğraflarımla, blogumun ismine yaraşır bir şekilde...






1 comments:

tülin said...

Ben de yazamadıkça kafamda biriktiriyor, daha çok yoruluyorum.

13 yıl ha! Az buz değil Arzucuğum. Bırakmak bırakmamak sana kalmış elbette ama her zaman yazmasamda bu sayfalarda hayata güzel bakan, ömrünü gğzel yaşayan birinin iyimser mutluluğunu bulmak beni mutlu ediyor.
Bilmeni istedim.

Bu arada yaş günün kutlu olsun cici blog ;)

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html