Thursday, July 20, 2006

Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest


Karayip Korsanları: Ölü Adamın Sandığı - (Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest)
Ayvalık 3.bölüm yazıma ara vereyim dedim. Dün akşam filme gittim. Tabiki bu filmede Johnny Depp için gittik. İlk bölümünde çok güldüm. Mimikler Adil ve Bezen Hindistan'ın dedeikleri gibi süperdi. İkinci bölümün fantastik ağırlıklı olması ve bazı sahnelerin gereğinden fazla uzatılmasından biraz rahatsız oldum ama yinede fena değildi. En azından eğlendim.

Oyuncular: Johnny Depp, Orlando Bloom, Keira Knightley

Not: Buradan, film kritiğimi okuyup yada benden film kritiği alıp, filme giden ve filmi beğenmeyen arkadaşlarıma özel bir duyuru yapmak istiyorum !!!!
Bilindiği üzere film seyretmeyi çok seviyorum. Hiç ayırt etmiyorum. Sadece Türk filmi için sinemaya gitmiyorum ve izlemiyorum(en güzel olanlarını, en çok oy alanlarını vs. dahil). Diğer tüm filmler tarafımdan itina ile izlenir.
Her seyrettiğimi çok beğenmemekle birlikte, filmlerde herzaman beni etkileyen birşeyler bulurum. Kısacası, bugüne kadar seyredip de iğrenç dedğim film sayısı 20 yi geçmez...!!!!! Buradan duyrulur efendim. :-)))))

Not2 (özel- Demet Arkadaşıma): Kardeşim filme ödediğiniz paraya acıdıysanız, şunu düşünün: Sanki parasını ödediğiniz ve sahip olduğunuz herşey çok mu değerli,iyi ve/veya kullanışlı. :-)))) ve hatta ödenilen paralar herzaman, emeğin, eşyanın, hizmetin, vs. karşılığı oluyor mu....lütfen yani... lütfeeeennnnn... :-)))))

0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html