Tuesday, October 30, 2007

Balkonumun Güzelleri

Uzun hafta sonu...Ne yapacağımızı şaşırdık vallahi... Neyse bende Cumartesi günü güneşli havadan etkilenerek çiçeklerimi fotoğrafladım... Zira artık kış geliyor onları en fazla artık 1 ay dadha görebiliirim sonra bahara kadar yoklar...
Bazı çekimlerim çok güzel oldu. Hatta wallpaper yaptım...Eeee...bu bloga yazı yazmaya başlayalı nerdeyse 3yıl olacak o gün bugündür fotoğraf çekiyorum...biraz geliştirdim sanıyorum... Eeee... nee demişler teecrübe yaşayarak, yaptıkça kazanılıyor...:-)

 
 
Posted by Picasa

 
 
 
 
Posted by Picasa

4 comments:

Esra :) - kadincablog.blogspot.com said...

çok güzel çiçekler...

New York Muhtari said...

bayildim ben bunlara... ama bizim burada balkon denilen seyden yok ki.. off simdi bu ciceklerin arasinda kahve keyfi yapmak vardi ya...

Anonymous said...

@ esra;
teşekkür ederim. baharda dahada güzeldiler...

Anonymous said...

@NY muhtari;
haklsın... ben sabahları yapıyorum... senide beklerim... bir tatilde İstanbula geldiğinde balkonda yanında çukulatalı kurabiyede ikram ederim...:-)
selamlar NY'a...sevgiler NY Muhtarına...:-)

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html