Saturday, March 22, 2008

Java Studio


Sultanahmet'te arabayı park edecek yer arıyordum. Arka sokakların içinde dolanıp durdum. Bu cafe'nin (Java Studio) önünden geçtim. Arabayı park edip burada mutlaka bir kahve içmeliyim dedim. Bu arada çok güzel sokaklar keşfettim. Akşam olduğu için fotoğraflar sonraya...
Java Studio'nun sahibi İngiliz bir bayan. Burası yabancı ve Türk ressamların mekanı... Duvardaki tablolar satılık... Kütüphanesindeki kitapları okuyabiliyorsunuz.
Her masada satranç takımı var. Dilerseniz turnuva bile yapabilirsiniz...
Bu arada İznik Çinisi veya kilimde satın alabilirsiniz... İngiliz bayan çok sıcak kanlı...
Cafe'den çıkınca demir kapıların üzerinde Magnaura Sarayı tabelasını gördüm. Daha önce hiç duymamışım. İçeriye kafa uzattım ve çok üzüldüm...tarihin üzerinde çöp yığınları...




Eve gelince internette araştırdım. Meğersem Satılıkmış...!!! Satılık Bizans yazısından detayları öğrenebilirsiniz.

2 comments:

Özgür Coşar said...

bir de diyorsun ki güzellikleri paylaşırsak gidenler artar, oralar güzel olmaz artık. şimdi soruyorum herkesin huzurunda bizin yazılarınız olmasa nereden bileceğiz Sultanahmet'e gittiğimizde kahvemizi içecek kafeyi :) teşekkürler bizler adına keşifler yaptığınız için

Anonymous said...

@Sadeceözgür;
Tamam tamam sözümü geri alıyorum...:-))) Ne yalan söyleyeyim Sultanahmete gittiğimde oturduğum başka hahveler var onları burada yazmıyorum...Çünkü bu blogu benden nefret eden insanlarda okuyor...Ne işleri var canım onların orada....:-))) kehhh...kehhhhh...(Çünkü İstanbulda en sevdiğim yerlerden biridir Sultanahmet...:-))
Yanlız satranç takımı (ilk fotoğraf) bugüne kadar çektiğim fotoğraflar içinde en beğendiklerimden oldu...:-))
Birşey değil... Selamlar...
Arzu

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html