Saturday, February 19, 2011

Minik cimcimenin doğumgünü

Minik cimcimenin gelecek ve minik basketbolcumun geçmiş doğum gününü kutladık. Pek bir eğlendik. Yemeklerin sunumu çok hoştu tatları eh işteydi. Birdahaki sefere birkaç deneme yapıp memnun kaldıktan sonra beğendiğim lezzetleri misafirlerime çıkartmaya karar verdim.
Gelelim doğumgünü el işlerime:-),
Balerin kızları Bercestenin sitesinde görmüştüm ve çok beğenmiştim. Ondan aldığım yola çıkarak kendi balerin kızlarımı yaptım.
Ama peçete halkaları fikri tamemen bana ait. Hazırlık ve koşturmadan diğer halka kızlarımın fotoğrafını çekmemişim. Olayın yapılışına geleyim, önce kurdeleden halka yaptım sonra konuklarıma uygun kız modellerini üzerlerine yapıştırdım. Süper oldular.





5 comments:

thalassapolis said...

Çok çok güzeller elinize sağlık :)

Berceste said...

Pek seker olmuslar ve benden daha sabirli imissin :)

acupofcaffein said...

Thalassapolis,
teşekkür ederim efendim:-) bende çok beğendim:-)


Bercestecim,
Gerçekten çok sabırlıyımdır. :-) bellerine kemer yaparken filan epey bir uğraştıma ama çok zevk aldım:-) İlham kaynağım olduğun için extra teşekkürler.:-)

arzu-acupofcaffeine

Berceste said...

Kemerle ben ugrasamadim iste o yuzden Arzu :) Malzeme olarak ne kullanacagimi da bilemedim :( Sen normal kurdela mi kullandin? Pecetelikler de cok ama cok guzel. Bak sen de onun tarifini yazmalisin :) Ben de bloglardan birisinde gordum, degisik ne yapayim, ne yapayim diye aranirken. Pek sevildiler gelenler tarafindan. Bir de tek tarafli mi bebekler, cift mi diye soracagim sana. Ben cift tarafli yapmistim. Yapistirirken cok zaman harcadim!

Ece Ekincioğlu said...

balerinler harika olmuş, cupcakeleri süslemek için yaratıcı bir fikir. ellerinize sağlık!

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html