Wednesday, February 16, 2011

Şeker-brükselden

Sevgili Yıldız haftasonu bize geldi. Çok mutlu olduk bizde onunla beraber kendimizi tatil yapmış gibi hissettik. Polonezköy, emirgan parkı gezdiğimiz yerlerden bir ikisi.:-)
Neyse efendim gelelim olaya Yıldızcım bu şekerleri Brükselden getirmiş. Tadları çok nefis yememek için kendimi zor tutuyorum çünkü arka planı değişik yeniden fotoğraf çekmek istiyorum:-) Bu arada  herzamanki gibi hangisini yayınlayacağıma karar veremedim bende beğendiklerimi ekledim. Bir ara diğerlerini silerim:-)
thank you yıldız:-) yine görüşmek üzere en kısa sürede.:-)




4 comments:

Zeynep'in Evi said...

İstanbul'a geldiğimden beri beni polonezköye götürmesi için eşime yalvarıyorum:) uzak diye erteliyoruz ama bigün başarıcaz biliyorum:)

acupofcaffein said...

Zeynepcim sandığınız kadar uzak değil bence hele anadolu yakasında oturuyorsanız çok yakın. Avrupa yakasından da trafik yoksa 20-25dk.:-) kavacık çıkışından sonra acar kent yanından giderseniz kestirme oluyor:-)
iyi yolculuklar:-)

Peritozu said...

Yüzlere tebessüm konduran bir blog sahibi olduğunuzdan; minik bir hediyeniz var sayfamda :)
Sevgiler

Deli Anne said...

Bayıldım, bayıldım, bayıldım ben bunlara.. harika görünüyorlar.. tabi çekeni kutlamak lazım yanısıra..

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html