Wednesday, July 6, 2011

İznik-Sansarak devam

İznik- Sansarak yapmıştık.
Fotoğraflarda görülen camı, yeşil cami. Diğer ziyaret ettiğim camilere oranla çok daha beğendim. İçeriye kabul ediliş şartları, üzerindeki yazılar, mimarisi çok hoşuma gitti. Hatta kapı üzerindeki taşlar puzzle taşları gibi birbiri içine girmişti, arda ne bir sıva nede beton , çivi, hiçbirşey yoktu. Eskiler ne uğraşmışlar demeden alamıyor insan kendini.

Mor çiçek 4 fotoğraf. Onun yabani sarımsak olduğunu biliyormuydunuz? ben bilmiyordum şahsen.Kökü sarımsak gibi kokuyor.

İznik de 5 kapı var. Fotoğrafların iki tanesi bu kapıya ait.
Benim en beğendim fotoğraf, romantik inek:-) papatyalar arasında.:-))

Fotoğrafdaki ekmek kadayıfı. Üzerindekide sadece KAYMAK.Dondurma veya vs. değil.Kaymak.
Sansarakdan sonra bunu yedim:-))









0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html