Tuesday, April 5, 2016

Eminönü

Eminönünü cuma günü hiç bu kadar boş görmemiştim.... Birde bu sene boğazdaki erguvanları gördüm ama çekemedim o nedenle blogum erguvan fotoğrafsız kalmasın diye mahallemizdekileri görüntüledim...

Tabi ki biraz da Balat ve Zerekhane olayı var...

Zeyrekhane yine üzüldüğüm bir yer oldu... Koç tarafından alınmış restore edilmiş ve  çehresi pek bir güzel düzenlenmişti.  Kilise vardı yanında... Neyse Camiye çevrildi. Belediye işletmeyi almış. O güzel restaurant hediyelik eşya ve cafeye dönüştürülmüş.... Ne yapalım, gidilmeyecekler listesine bir yer daha eklendi diyorum,
















3 comments:

tülin said...

Burada ilk erguvan gördüğümde çok şaşırmıştım. Sanki boğazı görmeyen erguvan, erguvan değildi benim gözümde. Biraz daha geç açıyorlar, havadan ötürü yoksa güzellik aynı... A, bir de böyle güzel fotoğraflayacak biri yok ;)

Özgür Coşar said...

Zeyrek, Kazım Karabekir'in büyüdüğü Zeyrek mi acaba? Karabekir lakabını ve ardından soyadını almadan önce Zeyrekli Kazım olarak bilinirmiş. Fotoğraflar her zamanki gibi çok başarılı.
Tebrikler

acupofcaffein said...

Tülin;

Bende dün Foçada erguvanı görünce aynı şeyi düşündüm... :-) Çok güzel bir ağaç... heryerde yetişiyor sanırım.. Güneşi pek bir seviyor yanlızca...:-)


@Özgür...
Bilmiyorum orası mı... Unkapanında kumaşçıların karşındaki cadde bahsettiğim bu mahalle... Hikayesini okumadım ama en kısa sürede araştıracağım.. selamlar...

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html