Saturday, April 30, 2016

Riva_ Bölüm-1

Ara ara sanal alem arası vermeye çalışıyorum. Mesela 7 gün Facebook orucu vermek istedim, 5 gün sonra açmak zorunda kaldım... Bu arada instagram hesabı da açtım.(www.instagram.com/acupofcaffein/) Eski fotoğraflarımı yayınlıyorum. Ama yinede çok zaman alıyor. özetle bilgisayar başında geçirilen zamana saat sınırlaması getirmem şart oldu ...

Bugün Riva da dere kenarında yemek yedik. Çok güzel bir gündü. Doğa nefisti. Fotoğrafların bir kısmını cep telefonu bir kısmını fotoğraf makinesi ile çektim. Dolayısıyla edit etmek zaman alıyor.












2 comments:

tülin said...

Nasıl tembelliğe çağırıyor ! Ruhu dinlenir orada insanın.

acupofcaffein said...

Kesinlikle öyle... değişmeden ve bu mevsimde gitmekte fayda var... derenin kenarı çok güzeldi...

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html