Tuesday, April 12, 2016

Gülhane Parkı

Bu sene bahar pek bir güzel... Doğa gelin gibi... :-) Bende her yerde baharın keyfini çıkartıyorum. :-) Bu fotoğraflarda Gülhane Parkından. Söylediklerine göre dünyanın en büyük lale halısını yapmışlar... !!! hadi bakaım... Sanki ben Amsterdam da daha büyüğünü görmüştüm ama öyle olsun.... çok güzel... tek kötü yanı bu sene ne zaman lale çekmek istesem güneş kayboldu...:-) lalerim kapalı havaya poz verdi... :-) Dha önce söylemişmiydim bilmiyorum Eminönü, Sultanahmet, Sirkeci bu mahalleleri pek severim... Zamanınız olursa gidin Üsküdara karşı bir çay için... :-)






























4 comments:

tülin said...

Ben de lale resmi çektim, ben de :)) Geçen cuma, Konya da, Hz. Mevlana Müzesi bahçesinde :))
Tamam bunlar kadar güzel değil ama güzel yine de.
Lalelerin hemen önündeki dağ sümbülleri var ya.. İşte onları çok severim. Sen?

acupofcaffein said...

Tülincim bende dağ sümbüllerini çok beğenirim... :-) tüm çiçekleri çok severim... hepsini ... ilk sıraya hepsini koymak isterim ama papatya çok minik farkla birinci sıradadır... sevgiler

feyza said...

Merhaba, sayfanı bir süredir takip ediyorum. Yazıların, fotoğrafların çok güzel. Sayfalarımız benzer çizgiler üzerine kurulmuş. Ziyaretini beklerim :) Hoşça kal.

Mehmet Bilgehan Merki said...

Pek güzeller, cennet bahçesi gibi. Ne kadar canlı, insana yaşama sevinci veriyor.

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html