Tuesday, September 4, 2007

Bir haftasonu klasiği

 
 
 
 
Posted by Picasa

9 comments:

Unknown said...

Arzucum Merhaba,

Hoşgeldin :)))) Ne güzel fotoğraflar çekmişsin...Ellerine sağlık...Hepsi birbirinden güzel...Yalnız bu postunda koyduğun fotoğrafları merak ettim...Ne güzel bir yer burası...Neresi? Yurtdışı gibi görünüyor ama haftasonu klasiği yazmışsın :))) Yoksa özel uçağın falan var da haftasonu kaçamakları mı yapıyorsun :))))

Sevgiler,
Asude

Unknown said...

Bu arada paraglidingi kesinlikle dediğin gibi Fethiye'de denemelisin...Muhteşem bir manzarası oluyor...:)))

Bal Sultan said...

Boğaziçi, istanbul'da hafta sonu kaçılacak en yakın ama en güzel yer! Fotograflar çok güzel, ellerinize sağlık!
Banu

Yıldız said...

Ah ahhhhh oralarda başka ne fotograflar var :)))) binaların çimenlerin dili olsa da anlatsa :)

Öpüyorum...

Anonymous said...

@Asude...
Teşekkür ederim. Mekan güzel olunca fotoğraflarda güzel oluyor...:-) Banu buranın neresi olduğunu yazmış...

Düğün öncesi fotoğraf çekimini burada yaptık. Çok hoş oldu...
Fotoğrafları post etmeyi düşünüyorm... bakalım...

Fethiyede kesinlikle deneceğim. Ama Kaşta çok güzeldi. Manzara olarak orasıda enfesti...

Selamlar...

Anonymous said...

@bal sultan;
Teşekkür ederim. Blog sayesinde fotoğraf çekmeye başladım...:-)
Çektiğim fotoğraflara zaman zaman bakıyorum epey bir yol almışım ama daha çoooookkkk çalışmam lazım...
Tm arkadaşlarım ve ben burayı çok seviyoruz... Selamlar...

Anonymous said...

@ Dear LR.

Evet evet... anlatsa...:-) fotoğrafların bir kısmnı daha aldık... birazınıda bu hafta sonu alırız... Böylece 2 ay sonra tamamlamış oluruz...:-)
selamlar...

Bal Sultan said...

Tekrar selamlar; geçen yorumumda beim boğaiziçi'yle ilgili yazdığım yazının kinkini vermek istemiş ama unutmuştum. İşte burda, boğaziçi'ni seviyorsan bir göz atmak istersin belki :)
Sevgiler, Banu

k.i.s.d. said...

Hey okulum ya, duygulandım görünce. Mutlaka gitmeliyim dedim.

Ah ah anılar...

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html