Saturday, September 1, 2007

Tatil dönüşü-devamın devamı Paragliding

Eveeeeettt.... Çok uzun zamandır istiyordum nihayet gerçekleştirdim. Süper bir deneyimdi. Bir dahaki sefere kesinlikle Fethiyede yapacağım...:-)
Adil ve Bezenin atlayışına baktımda, onlara tulum filan giydirmişler. Bize öyle birşey giydirmediler... Yani ben normal üzerimdeki kıyafetlere ek olarak bir kask taktım hepsi okadar...:-)) Neyse pilot bir ara kumandayı bana verdi. Paraşütü kendim kullandım. O çoookkk daha zevkli.... Birazda akrobasi yapalım dedik. Süperdi....Paraşütle vals yapar gibi denizin üzerinde süzülmek.
Yinede birdaha bu olayı kesinlikle günbatımında veya gün doğumunda yapmak istiyorum. Bu sefer Aliusta bana katılacak... İniiş süperdi. Hatta görüldüğü üzere iniş anını fotoğraflayacak zaman bile bulabildim...:-)





3 comments:

hayal gezgini said...

fethiye de paragliding tek kelimeyle müthişşş bir deneyim herkes herkes kesinlikle ölüdenizi yukardan görmeli iniş zaten en süper olanı daha da güzeli ise atlayışın peşine ölüdenize dalmak ...
işte onu yapamadım artık bi dahaki sefere kesinlikle bir kerede kalmaması gereken bi olay...
bu arada bayıldım yazılarınıza :)

arzu said...

Hayal gezgini;

yapıcağız efendim...listeye aldık... birde gün batımını ekledik... ehhh birde denize iniş...
ettimi şimdiden 3 deneme...:-))

Anonymous said...

Aman Allah'ım ben bu postu daha önce nasıl görmemişim * Çok güzel bir deneyim Arzu değil mi ? Nefes kesici .
rrh

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html