Monday, July 19, 2010

Datca - bölüm-1

6 comments:

Burcu Çalışkan said...

5 yıl olmuş gitmeyeli postundan sonra fark ettim, çok severim huzr verir bana

MeRaiL said...

Goruntuler harika.. :)

Bu arada blogun birileri tarafindan sikayet edilmis olacak ki giriste uygunsuz blogdur, devam etmek istediginize eminmisiniz diye soruyor, acikca oldum gulmekten, blogunun neyi uygunsuz gelmis anlam veremedim :D

Saka gibi :D

Sevgiler

acupofcaffein said...

@burcu,

Eski datça'yı çok seviyorum. Huzurlu sakin bir yer. Ev fiyatları her gittiğim yıl neredeyse 2 ye katlıyor. :-(

acupofcaffein said...

@Merail,
bende anlamadım gitti. Uğraşan biri var bu blogla ama artık KGG diyorum. :-)
arzu

Kirpikteki Gözyaşı said...

Merhaba:) Şimdi tesadüfi geldim. Sanırım aynı zamanlarda Datça'daymışız. Kareler çok benzer...Çok güzel:)

beste said...

cok guzel fotograflar:)

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html