Tuesday, November 1, 2011

Beni en çok ne mutlu eder

Bu sabah Ahmet Hakan'ın  yazısını okuyordum. Kendisine liste yapmış bende pek bir özendim hemen kendi listemi çıkardım. :-) İşte benim listem.

1. Sabah güneşle uyanmak.
2. Dostlarla bol kahkahalı bir ortamda yemek yemek.
3. Aliusla yürüyüş yapmak
4. Kız kıza kahve içip dedikodu yapmak. :-)
5.Deniz kenarında şezlongun üzerinde uzanıp suyun sesini dinleyerek soğuk birşeyler içmek.
6.Dostlarımdan gelen e-mailler ve telefonlar.
7.Durgun suda saatlerce kano kullanmak.
8.Tabiki gezmek ve fotoğraf çekmek.

Sizi neyin mutlu ettiğini bilmiyorum. İngiltere de yapılan bir araştırmada, beklenmedik anda cepten çıkan para, tatile çıkmak ve yeni yıkanmış çarşafların üzerinde uyumak çıkmış.:-)


3 comments:

GoNcha GoNcha said...

harika bir yazi bu. gunum aydinlandi, okurken gulumsedim;) ben de listeye bir ekleme yapmak istiyorum: sevdigim, takip ettigim bloglari okumak;)
Cupcake tadinda gecsin gunun!

lulu's life said...

#BeniEnCokNeMutluEder ?? 1.Seyahat Planlamak 2.Planladigim seyahati gerceklestirmek 3.Seyahatlerimi 2 dunya yakisiklisi erkek ile gecirmek :) -esim&oglum-

Mehmet Bilgehan Merki said...

İlginç. Farklı halkların farklı düşünceleri olması normal galiba. Galiba zaman zaman böyle öncelikler listesi yapmak gerekiyor.

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html