Tuesday, December 25, 2007

Güle Güle 2007- Mutlu Seneler

mutlu yıllar... yeni yılınız kutlu olsun... sevdiklerinizle beraber güzel, başarılı, mutlu, eğlenceli, sağlıklı bir yıl geçirmenizi dilerim...

Sevgilerimle...

Efendim bendeniz yine gider... Aşağıdaki memleketi daha önce görmüştüm ama bu sefer orayla birlikte başka şehirleride göreceğim...



Bu iki fotoğrafımı Bağdat caddesinde çekmiştim... İki ağacı çok güzel süslemişlerdi. Yeni kutlamasında eksik olmasınlar istedim...:-)






Posted by Picasa

8 comments:

el*ff said...

yine mii??? inanmıyorum siz hiç durmaz mısınız?kıskandım şimdi ama hatta acaba nereye gitsek oldum bi anda uzun zamandır bi tatili evde geçirmediğimiz için yılbaşında evde olalım die sözleşmiştik eşimle olmasak mı acaba :))yazılarınızı ve özellikle de fotoğraflarınızı çok beğeniyorum ve zevkle takip ediyorum.
mutlu yıllar... elif

New York Muhtari said...

size de nice seneler .. Gidiniz, geziniz, gorunuz...Donuste bize de bolca fotograf ile donunuz efendim.

Eger vakit de bulursaniz, benim cok sevdigim "Pasta a Basta" isimli restaurantta aryalar esliginde bir yemek yiyiniz..

Mine said...

Nice mutlu yıllara!

Sevgilerimle

Mine

Esra :) - kadincablog.blogspot.com said...

Mutlu Yıllar

KadıncaBlog

Anonymous said...

@elf;
:-)) Umarım yeni yılda br yerlere gitmişiiniz ve eğlenceli bir yıl geçirmişinizdir.:-)
Yeni yıla yurt dışında girmeyi çok seviyorum. Kalabalıkla birlikte eğlenceli bir şekilde şarkılar eşliğinde...
Teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için... Mutlu yıllar... arzu

Anonymous said...

@New York Muhtarı;
Söylediğin yeri gördüm sanırım, ama yazını Türkiyeye dönünce okuduğum için gidemedim, yoksa asla kaçırmazdım...:-)
Şansımıza çok güzel yemekler yedik...
Resimlerden sonra yazılarımı yayazarım artık...:-)
Mutlu seneler...

Anonymous said...

@Minecim;
Umarım sende güzel bir yılbaşı geçirmişindir...
Mutlu, başarılı ve sağlıklı bir yıl dilerim...

Sevgilerimle,

Arzu

Anonymous said...

@Esra;

Mutlu ve güzel bir yıl dilerim. Sevgi dolu...

Arzu

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html