Monday, June 20, 2011

Flamenco- Villa Rosa Madrid

İspanyaya gidince tabiki Flamenko seyretmek lazım. Bu benim 3'üncü gidişim. Daha öncekillerinde gittiğimde seyretmemiştim. Ama bu sefer kesinlikle seyredeceğim dedim. İnternetden araştırdım. turistik olan yerler, olmayan yerler vs. Çok pahalı olanlarda vardı örneğin 90 euro, 70 euro  gibi. Bunların bazılarında sadece show ve bir içki vardı bazılarında ise yemek dahildi. Showlar 8:30, 10:30, 12:30 gibi oluyor. Çoğunlukla 8:30 olmuyor. Yemek oluyor.
Araştırmalarıma rağmen hiç birine gitmedik. Ama dileyenler olursa notlarımdan bilgi veririm. Biz otelimizin dibinde olan Villa Rosa ya gittik. Daha önce hiç seyretmediğim için karşılaştırma yapamıyorum ama bence bunlar süperdiler. Zaten dans eden tüm insanlara (komik dans edenler hariç) ve birde ensturuman çalışanlara aşırı bir hayranlığım var. Çok kıskanıyorum onları :-))
Burada şarkı söyleyen, gitar çalanlar muhteşemdi. Normalde ispanyollar esmer tenli olur ve flamenko dansınıda esmerler iyi yaparlar gibi bir kanı vardı ta ki bu beyaz tenli genç arkadaşı seyredene kadar. dans ederken bambaşka bir kimliğe bürünüyordu.:-)
İşte böyle, birazda mekanı anlatayım, tipik bir taverna. Tam Del Sol'de. Show'u masada seyretmek isterseniz 3 euro.
Biz bar kısmında seyrettik. Bir sürahide sangria ısmarladık (14 euro). Böylece Show'a ücret vermedik. Size tavsiyem masada oturun. Süper. Yemekleri çok turistik gözüküyordu ama siz bilirsiniz. Yinede bir akşam burada show seyredin derim tabiki bu arkadaşlar varsa.
Benzer fotoğrafları yayınlıyorum biraz atmosferi yaşatmak için sonra silerim. İyi eğlenceler.
Hola! Brava! gibi el çırpmalar ve eşlik etmeler serbest...:-)













0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html