Saturday, March 4, 2006

Ebelendim

Ebe ve sobeleme olayını gerçekten çok sevdim. Sobelendikten sonra düşündüm taşındım ama ebeleyecek bir kişi bulamadım. Neyse madem ebelendim bende şu hayatımdaki 4’leri sıralayım dedim. Genelde hep 3 olur, insanların aklına ilk gelen rakam oymuş biri zinciri kırmış anlaşılan ve +1 eklemiş sonunda rakam 4’lenmiş. Hem Feng Shui’ye göre rakamların çift olmasında fayda varmış. Diyor’ki hiçbirşeyi tek almayınız hep çift alınız. O zaman yalnız kalmazsınız. Bekar ve yalnız arkadaşlarıma duyrulur. Çift ve evli arkadaşlarımda çift almaya devam etsinler, çünkü diyorki şans bölünmezmiş...vb.


Yaptığım 4 iş

Tur avrupa – Pazarlama Müdür yardımcılığı (Çok sevdiğim ve Çok değerli dostluklar kazandığım işim. Eğlenceli ve zevkli idi bana 1 yıl Zurih’de yaşama ve gidip gelme olanağını tanıtmıştı).
İstanbul Üniversitesi Araştırma Görevlisi (Master ve doktora dersleri buradaki Öğretim üyeliği yıllarımda devam etti).
Ball state araştırma görevlisi (İkinci master bu seferde teknoloji üzerine, nedense, yine öğretim üyesiydim).
Yarı resmi kamu kuruluşu –Ar-Ge Müdürü’yüm. (Araştırmaya ve geliştirmeye devam)
Seyretmekten Hoşlandığım 4 Film.



Baba Serisi
French kiss
As good as it gets
Il postino’yu çok severek seyrediyorum. Her seferinde şiirleri dinlemek inanılmaz zevkli.


Yaşadığım 4 Şehir






New Haven, CT Muncie, Indianapolis, IN High Point, NC Westport, CT






İzlediğim 4 TV programı...

Burada dizi hiç seyretmiyorum ama izlemeyi sevdiklerim...

Yaşamdan dakikalar (Sunay Akın dışında diğer katılımcılar bana çok zıt gelselerde konuştukları konular çok keyifli)
5 N 1 K (rastladıkça)
Avrupa yakası
National geographic (belgesel) vaya denk gelirse According to Jim

Tatil için gittiğim 4 yer

Viyana-Budapeşte (2006 soğuk güzel)
Prag (2005- Kasım, Görmeye doyamadığım şehirlerden biri birdaha bahara inşallah)
Santorini- Mykanos- Paros- Atina (Mayıs 2005)
Madrid-Barcelona (2004 -Kasım)

En sevdiğim 4 yiyecek:

En zor bölüm bu olsa gerek. Her yemeği çok seviyorum. Hiç ayırt etmem. Hemen hemen tüm ülkelerin mutfak kültürlerini denedim ve hala daha bu konu üzerinde çalışıyorum...çünkü yemek yemekten aşırı derecede mutlu oluyorum. Benim için inanılmaz bir keyif. Helede birde heryemek, kahve keyfi ile tamamlanırsao an beden daha mutlu insan düşünemiyorum... Gelelim yemeklere...


patates kızartması
zeytinyağlı baklalı enginar
mantı ve çiğköfte (neyapayım ayıramadım üçüncü sıradakilerini birbirinden :-))
zeytinyağlı kereviz



Şimdi olmak istediğim 4 yer...

Offfffffffff.. kesinlikle Istanbulda olmak istemiyorum. İstanbulu çok seviyorum, ama bu şehri başka şehirlerle aldatma fikrini daha çok tutuyorum!!! Heryerde olabilirim. Ama NY'u... o kadar özledim ki... Neden bilinmez. Central park’ta yürümeyi, Soho’ya gitmeyi, ooofff.off... neyse bulunmak istediğim şehirlerde aşağıdakiler sırasıyla,

New York
Bora Bora islands
Toscany bölgesi (arabalı yolculuk)
Cuba

Benden bukdar...

0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html