Sunday, October 17, 2010

Avrasya maratonu

32. Kıtılararası İstanbul Avrasya Maratonuna katıldım. Çok ilginç bir deneyim oldu!
Aslında biz hem avrupa-asya hemde asya-avrupayı yürüdük! Neden mi?
Sabahleyin arabayı levente park ettik. Oradan zincirlikuyuya yürüdük. Sonra köprü üzerinde yürümeye başladık. Baktık atletlerin koşusu başladı, fotoğraflarını çekmezsek olmaz dedik.
Biraz sağdan Ortaköy, biraz soldan Kuruçeşme, sağdan kuzguncuk, soldan beylerbeyi derken avrupadan- asyaya geçtik. Bu seferde halk koşusu başladı. Akın akın insanlar asyadan avrupaya hadi bakalım. Çok ilginç şeyler gördük. Piknik yapanlar, kart oynayanlar, köpeğine numara alıp koşuya sokanlar ve daha niceleri. Bunlara ait görüntüleri sonra veririm.
Organizasyon eliştirilerimide yarın yazmak istiyorum.
Son olarak baştan başlayarak sona doğru fotoğrafları şimdilik paylaşıyorum.
Bu yarşıma içersinde yer almak gerçekten çok güzel. Bu yüzden herkese tavsiye ederim.
Elektrik direklerin sallanmasını videoya aldık. Çok etkileyiciydi. Sanki korku filminde gibiydik uuuuhhhh...:-)














2 comments:

Zeynep'in Evi said...

gitmiş kadar oldum şu fotoğraflardan sonra, çok iyi kareler yakalamışsın:)

acupofcaffein said...

@zeynep,
teşekkür ederim. Epey erken bir satte yürüyüşe başladık o yüzden epey bir fotoğraf çektim.

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html