Sunday, October 24, 2010

Bu akşam

Akşam 17:00 gibi hadi burgaza gidelim dedik ve bir baktık zaten vapurun önündeyiz.:-)
Bu adaya tabiki kalpazankaya için gidiyoruz. Zaman kısıtlı, adımlar hızlı derken gün batımında soframız hazırdı. Güveçte bol tereyağlı, acı yeşil biberli nefis karidese bir kadeh rakı eşlik ediyordu. İşte o an, zaman 5 dk. durdu, damağımda enfes bir lezzet, beynim dertsiz, gönlüm hoş oldu. Kısaca felekten bir 5 dk çaldım dostlar. :-) pardon birde fonda bu şarkı vardı...:-)

Deniz ve mehtap sordular seni neredesin?
nasıl derim terk etti,
bırakıp beni gitti,
anladılar ki aşkımız bitti…

alay ettiler benle hep,
sen oldun bunlara bak sebep,
mehtap dedi: "gördüm ah onu,
belinde erkek kolu"

deniz güldü halime,
bir avuç su verdi elime,
"biterse gözyaşın al" dedi,
"doldur tekrar yerine"

rüzgar ve martı sordular seni neredesin?
nasıl derim terketti,
bırakıp beni gitti,
anladılar ki aşkımız bitti…

alay ettiler benle hep,
sen oldun bunlara bak sebep,
martı dedi: "gördüm ah onu,
belinde erkek kolu"

rüzgar güldü halime,
dedi: "gidelim düş önüme",
gidemem dinle martıları,
bitmiyor alayları…
Tanju Okan - Deniz ve Mehtap



2 comments:

beste said...

benide sicacik gulumsetti mehtap, sarki, raki, karides:) an'lari dondurup o ruh haliyle yasayabilsek keske...

New York Muhtari said...

ilk resme bayildimmmmmmm

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html