Friday, October 15, 2010

Eminönü



Yağmur, yağmur, yağmur, yağmur... Bu sene yağan yağmurun maşallahı var! Gri havaları hiç sevmiyorum. Bütün bir yıl hergün güneşli olabilir. Bence hiç sakıncası yok.
Buarada İstanbul'la ilgili sevindirici bir haber vermek istiyorum. Belkide ben yeni gördüm. Trenlerimiz yenilenmiş. Sirekeci- Yeşilköy trenine binince inanamadım. Bu ne modernlik böyle dedim. Tabiki bazı.....kişiler yine yapacaklarını yapıyorlar. Orayı burayı kurcuklayıp trenin acil düğmesine basmışlar ve 1 saat hat üzerinde treni bekletmişler. Birşeyler geliyor gelmesinede bu gelenlerle birlikte kullanma kültürüde aynı anda gelse süper olacak.
Mesela rehberlik derslerinin neden 3-4-5 sınıflardan kaldırıldığını anlamış değilim. Ozaman sadece öğretim olsun, eğitim olmasın.

1 comments:

Berceste said...

Gunes icin dusuncelerim seninle ayni... Severim keratayi :)
Ayrica ne guzel haberler var burada trenlere dair, keske butun ulasim araclari tren olsa diyenlerdenim ayni zamanda :P

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html