Wednesday, January 25, 2006

Karlı İstanbul

Dün akşam TV'de haberleri seyrediyordum, her kanalda kar yağışı, trafik ve yol durumu vardı. Spikerler büyük bir gururla İstanbul belediyesi'nin ve İstanbulluların nasıl başarılı şekilde bu "Beyaz Savaş'la" mücadele ettiklerini anlatıyorlardı. Bir İstanbullu olarak bendenizde durumdan kendime pay çıkartmıyor değildim hani.Zira üç gündür otomobilimle trafiğe çıkmayarak üzerime düşen görevi yerine getiriyorum.
Vücüdum, Doğu Avrupa'da yaşadığım soğuğa alışık ama saatte 80 km esen poyraz rüzğarına değil!!! Öyle bir rüzğarki mantonuzdan içeriye giriyor, vücud derinizden geçerek kemiklerinize kadar ilerliyor ve onlara çarpmasıyla dişlerinizde ve beyninizde takırtı dalgaları oluşturuyor. Bilmem anlatabiliyormuyum...
Ben baharları severim. İlkbahar'daki canlılığı ve sonbahar'daki hüznü seviyorum. Kış beni ürkütüyor herzaman. Neyse efendim herkese bol güneşli günler dilerim. Bir kar şarkısı söyleyip de öyle gideyim bari...
Karda zordur yürümek
Anladım gelmeyecek
Dünya oldu bana dar
Neden yağdın söyle kar

Dünya oldu bana dar
Neden yağdın söyle kar...?

Laaay la lay la lay la lay
Laaay la lay la lay la lay
Laaay la lay la lay la lay

0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html