Monday, January 2, 2006

01.01.2006 Güzel Bir Gün


Yeni yıl sabahı çok keyifliydi bizim için... Herkes uyurken sabahın köründe kalktık. Bu arada sabahın körü 8:30... Boğazda akşamcılar olmadığı için her yer tertemizdi... Hem çöplük anlamında hemde insanların olmadığı bir temizlikten bahs ediyorum...!!! Boğaz masmaviydi ve güneş üzerinde altın sarısı gibi parlıyordu... Vapurlar düdüklerini çalıyorlardı, hatta bazen büyük tankerlerde onlara eşlik ediyordu. Küçük balıkçı tekneleri ağlarını çoktan atmış, balıklarını çekmeye başlamışlardı bile... Gazetimizi okuduk, kaşarlı tostumuzu yedik ve ince belli çay bardağımızda demli çaylarımızı içtik. Hoş ben yine bir Amerikanlık yapıp öncesinde Starbucks dan havuçlu kek almıştım. Kahfaltı tabaklarımıza onu da ekledik...!!! içindeki o cevizler, o havuç tatıdı, hhhmmmmmmmmmmm nefis.....!!! yani reklamını yapıyorum burada ama yemenizi şiddetle tavsiye ederim. Topkapı Sarayının bahçesi ve arkeloji müzesinde geziyi tamamladık... Bu arada arkeloji müzesinin bahçesini ve tarihini bir başka yazı dizime saklamayı planlıyorum bilginize... GÜZEL GÜNLERİ BOL, ACILARI VE ÜZÜNTÜLERİ AZ OLAN, İYİ BİR YIL DİLİYORUM... SEVGİLER...

0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html