Thursday, September 8, 2011

Padova

Venedik fotoğraflarını ayıracağım yok...:-)) Bende Padova ile başlayayım dedim.
Padova öyle çok aman aman bir yer değil. Ufacık bir yer. Üniversite şehri. Tarihi şehir merkezi çok ufak. Birde biz gittiğimizde pazar kurulmuştu. Cumartesi günleri pazar kuruluyor aklınızda bulunsun o yüzden hayalimdeki fotoğrafı çekemedim. :-( Nerdeyse yarım günde gezdik. Oda pazar var diye, pazar olmasaydı daha kısa sürerdi:-) Venedik tren istasyonundan yarım saatlik bir yolculukla ulaşabiliyorsunuz. Detay yazacağım ancak 18:30 da işten çıktım ve tam 20:20 da evde oldum yaklaşık 2 saatlik bir trafikyaşadım. Tanrım İstanbul yaz günlerine geri dönsün boşalsın lütfen...:-(
















1 comments:

Zeynep'in Evi said...

fotoğraflar çok sıcak, çok güzel..sokak fotoğrafları sanki oradaymışım hissi veriyor..

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html