Thursday, September 22, 2011

Venedik - Venice - Son Bölüm

İlk fotoğraf şaşkın turistler. Bu fotoğrafımı çok beğeniyorum. Harita ile bir yer bulmanız neredeyse imkansız gibi. Sadece şunu yapabilirsiniz. Haritayı elinize alıp şu bölgede şunu göreceğim diyebilirsiniz. O bölgeye gittiğiniz zaman görmek istediğiniz yerlerin tabelası asılı oluyor sadece okları takip ediyorsunuz.

Piknik yapan tursitlere her yerde ratlayabiliyorsunuz. 2. Fotoğrafı çekerken vaparettonun içindeydim bir anda gördüm. Süperdi hem önünde oturdukları bina hemde sahip oldukları manzara. Piknik yapmanız şiddetle önerilir. (mangal yakmamak koşuluyla!):-)))

Kırmızı aslan Venedik'in sembolü.

Kürek çeken adam. Bu venedik'in dışı daha doğrusu adalarla venedik arası diyelim. Trenden çektim.

Son fotoğrafa gelince Venedik'te en beğendiğim meydanlardan biri. Burada turist yok sadece yerel halk var. Buranın atmosferi bambaşka.

Bir İtalya macerasının daha sonuna geldik. Nice İtalya maceralarımın olması dileğimle....:-)












3 comments:

Zeynep'in Evi said...

Piknik yapanlara nasıl imrendimm..

Grace Happy said...

çok guzel nasıl ozlemıssım resımler cok ıyı oldu tesekkurler:)


Blogumdakı cekılıse beklerım:)


http://waysofgrace.blogspot.com/2011/09/gracein-sizleri-havalara-ucuracak.html

Aylin at Lila Moonlight said...

Merhaba Arzu, ne guzel gezmissin, resimleri cok begendim, ozellikle 2. kareyi harika yakalamissin. Ben de Floransa da yasiyorum, gecen ocakta gunubirlik bir Venedik gezisi yapmistik, hem gunes olmadigindan hem de soguktan kacmaktan dogru duzgun resim cekememistim. Kahve icemem pek ama senin blogunu ziyaret ederim seve seve : )

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html