Wednesday, September 14, 2011

venedik - venice - 1.bölüm

Venedik fotoğraflarım yaklaşık 1700 taneydi...!!!! dolayısıyla ayırma işlemi epey zaman aldı. Gondol, Grand canal, kanallar, San Marco, Genel şeklinde ayırma işlemi yaptım. Sonra onlarında arısından beğendiklerimi çıkardım. Burada ne yazık ki tamamını yayınlayamıyorum. Belki webalbum yaparım... Haftasonuna kadar en azından bir kaçtane yayınlamak istedim. Venediki sonunda bölge bölge anlatmaya karar verdim. Biraz daha sabretmeniz gerekecek...:-)))

























5 comments:

pelinpembesi said...

yine görüntüler süper!!

Ipek said...

Nefis ve piril piril fotograflar.. Ve de ne kadar guzel yerler gezmissin..

Elma Lekesi said...

çok güzel...

acupofcaffein said...

HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...

ARZU

yagmur said...

Seker gibi derler ya tadi damagimda oyle kaldi fotoraflarin. cok guzeller.

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html