Monday, November 28, 2016

Emirgan Parkı

Ukrayna yazılarını yazınca diğer bölümlere yer verememiştim. 12 Kasımda Emirgan Parkında gitmişiz. Bu parkı severim. Ne yazık ki son dönemlerde gelinler için bir fotoğraf stüdyosu olmuş gibi.

Turing işletirken beyaz köşkü çok severdim. Çocukken oraya gittiğimizde temiz havuzunda mavi gökyüzünün yansımasını seyrederdim. Etrafındaki masalar, gelen insanlar....Kendimi beyaz sarayda yaşayan bir prenses gibi hissederdim.

Bugün işte öyle...  (bu üç noktalarıma alıştınız herhalde. Bu noktaları koyunca sözüm kalmadı demek benim için...) İş makineleri Emirgan parkına da girmiş... Kafe mi yapıyorlar başka birşey mi yapıyorlar bilmiyorum isteyenlerin gözü aydın ...






















0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html