Thursday, November 11, 2010

Sultanahmet

Bu çokcuklar var ya çok alemler doğrusu... Aramızda geçen konuşmalar:
K:"helloooo...", helloooo"
arzu: merhaba (merhabayı anlamadı galiba)
K: "my name is ....."
arzu: "my name is arzu"
K: where are you come form"
arzu: "I come from Turkey".
K: "aaa,"
arzu: :-)))
sonra gitiği okul, sınıf vs., anlattı. sonra abla şu oğlanın fotoğrafını çekermesin dedi. O da bana bir sürü artistik hünerlerini gösterdi. Pozları nasıl ama.
Sonra beni bunla çekermisin, şunla çekermesin. Uzun bir müddet fotoğraf çektirdiler. Sonra "abla bu evide çek bak, orada film çekildi dedi".
Boynumuz kıldan ince söylenen herşeyi yaptık. Aslında bu mahalleleri sırf bu yüzden gidiyorum, çocukluğumun o güzel günlerini hatırlıyorum. Bizde sokakta büyümüştük. Arkadaşlarımızla top oynamıştık.:-)
Onlarla beraberken nefes aldığımı hissediyorum.




0 comments:

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html