Tuesday, November 9, 2010

Acupofcaffeine- ev tasarım-1

Biraz tasarım sitelerini karıştırdım. Sonra aklıma bir fikir geldi. Dedim ki, şimdi kendime ev döşemeye kalksam nasıl bir evim olurdu. Çeşitli yerlerde bulduğum fotoğraflarla kendime ev döşedim. Tabi bunu yaparken normal ev standartlarını göze aldım. Uçuk kaçık ve kocaman evlerden uzak kaldım. Hani orta büyüklükte bir ev olsa makul ölçülerde gerçeğe uyarlanabilecek olanları tercih ettim ve işte bu sonuç çıktı. 3 tane daha tasarladım ama her hafta birtanesini yayınlamayı düşünüyorum.:-)

Bu benim yeşil evim.:-)







2 comments:

beste said...

Arzu mutfak labaratuar gibi o halde tutmak icin gicir gicir canin cikar bak ben bastan soyleyeyim:))

acupofcaffein said...

bestecim, zaten mutfak benimde içime sinmemişti...:-) ustalara söyledim hemen yenisini yaptılar.:-)
Aslına bakarsan yemek pişirmediğim için temizlemesi kolay oluyor...:-)
kehh...kehhh...:-)

About

.
 
google-site-verification: google6264df489a134469.html